tiistai 27. tammikuuta 2015

ÄI3-kurssin runoutta

Jääkaappirunot:





Minuuttirunot:

Joulu koittaa
usva valtaa
maa tuhoutuu
henki sekoittaa
joulu on täällä

-Atte-


Usvainen sormi
miettii maailmaa.
Onko usva loputon?
Entä maailma?

-Anni, Jessica, Minttu-



Lehtiruno:


Poikasesta aikuiseksi

syksyisenä aamuna
kaduilla näyttää raikkaalta
kova nälkä
joka kerta hämmästyn
on ihan eri maailma
sen kyllä oppii
poikasesta aikuiseksi
en ajattele
on aika vaikeaa

-Anni, Jessica, Minttu-


Muita runoja:

                                                      Minä olen hankala.
                                                      Olen ihminen, jota ei ole helppo rakastaa.
                                                      Silti sinä teet niin.
                                                      Niin, sydämesi syvistä vesistä huudat nimeäni,
                                                      lämpöäni, käsiäni.

                                                      Minä olen kiitollinen.

-Riitta ja Laura-


Olet kuin nalle
niin pehmeä
ja karvainen

-Riitta ja Laura-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti